Thursday, June 22, 2006

inna di bus!

soo, today I'm leaving for work and unlike usual I catch a bus within 5 minutes of being at the bus stop. so I shoulda known it wasn't gonna be a regular day.

out at where zinc factory used to be the driver mek 2/3 bad swing and dis woman tek him on, "Hey pussyhole driver tek time drive the bloodclaat bus nuh!" Me neva hear no response from the driver section but some other jutc ppl were on the bus and dem mus say something cuz next ting the ooman rasta boyfriend him join in. den de cussing really start nex ting me kno bus pullover and a di driver dat a try come round back but the other jutc ppl dem hol him. And di rasta start shout, "let him go, unnu let him go." Den I tinlk one of dem start drive the bus cuz him neva look like the original driver anyways, dem calm down now and the ductress call the rasta fi talk to him one way an dis next bredda jump inna di argument and mussi tell the ductress fi "suck har madda" and den she start pon him tell him seh "him fi go suck him fadda" Dem time yah me a dead wid laugh and a try stop me self from drop outta me seat den a nex one round de back start pon de ductress and the ooman who start it all jump back in. her boyfriend look like him did a try get to calm but her face did a screw still.

den even after dem come off the ductress still a run har mouth. good times. All now me caan get Inna di bus - General Trees outta mi head

No comments:

About Me

My photo
Portmore, St. Catherine, Jamaica
26.F.bored