Monday, July 31, 2006

I'm a bad Jamaican

I can't believe Miss Lou has died 4 days ago and I'm just realizing it. I'm sooo sad now. She was such an icon! And I loved her most of all because she made our culture our language(patois) not just acceptable but something to be proud of. Watch me now!

Me ago country! hehe. me ago eat till mi bus' mi auntie a cook so me ago eat and tek picha get some color pon mi foot dem. rhaatid! me nuh have no swimsuit backside! well me can swim inna shirt and shorts, maybe me can stop on buy one pon di way.

No wuk fi two days to blow wow! me cris!

lawd, me haffi go dig up me old picha dem before me get bad up. rasta, mi figet fi tek the scsi card from the old computa so me can use the scanner pon the new one. well me have mi digital camera me can use dat.

anyways, me gone go idle or sumting, layta.

RIP Aunt Lou!

No comments:

About Me

My photo
Portmore, St. Catherine, Jamaica
26.F.bored