Saturday, October 28, 2006

ram goat liver

good fi mek mannish water. Hehe, not sure if ram goat liver wa in mine but it was gooooood! me enjoy myself tonite. watch domino and dem ask me if me want to play, haha. me nuh play wid dem season man deh. And if yuh skin nuh tuff stay pon di sidelines, some card draw tonite neva pretty at all. Yes nine nite was fun. except di selecta play di million and one dutty wine songs and some eediat ask me if me nah dutty wine. look nuh, dutty wine is one dance that don't appeal to me inna di least.

before dat me follow Rog go supermarket and I saw root beer! always wanted to try dat, it's in the fridge. And the best part they had CHOCOLATE! Not candy chocolate, or Nesquick chocolate but CHOCOLATE! good ole Jamaican chocolate where dem sun dry do Cocoa beans, roast it and ground in it in...me caan memba di name. You know like when you have like a bowl and and you use a spoon or something to smash wats in it? Anyways wen me was likkle there was this old woman up di road from me. She used to mek it and me and my cuz would go up there to do the pounding, so know I had to buy it.

then we went by Kit's, him have an acoustic guitar, well two but one dont have strings. I need to get me one and learn how to play.

Anyways, on my way home, thinking all the excitement was done, negative! Two people dead outta mall. Apparently some bike man coming off di highway lose control or someting and him and him pillion went flying. him dead pon de spot and she dead on di way to hospital.

Anyways, me gone a me bed aka stay up late watch tv and catch up wid me forums :)

No comments:

About Me

My photo
Portmore, St. Catherine, Jamaica
26.F.bored